Tuesday, October 25, 2011

KAU PERGI JUA

Huhuhu..lately nie asyik sedey jea..yea la..slase lepas aku dapat tau chenta hatiku kena posting sarawak..mau tak terkejut..da la die cm teragak2 nak gtau kat aku..cm tanak gtau pn ade..padahal leh jea gtau ptg tue..aku tepon pun sbuk ngah online..kecik hati aku..aku mlm tue da stat la tak leh tido..asyik sedey pikir psal die..aku try sedaye upaye pikir yg +ve jea pasal die..sbb die tak suke kalu aku tuduh die yg bkn2..die penah pesan " dalam hidup nie kite kena slalu sangka baik ngan org..baru lah hubungan kite pn akan jadi baik.." tapi aku tak leh avoid perasaan sedey aku..aku still asyik nanges jea..

Bile tengat kat die jea aku nanges..duk saje2 termenung..waktu solat pn nanges..da la die tue kalu msg ker, kalu chat ker cam tak berperasaan kan..lagi la wat hati aku sedey..sampai la aku kua kn msg sedey kat page nie..hehehe..abes la..mest die gundah gulane kalu die bace msg tue..
tah la die tue..unpredictable la..smlm tah ape mimpi die, die msg aku..agak nyer die engat aku demam kot..trus kol..huhuhu..

Aku slalu mintak doa agar hubungan aku ngn die baek..insyaallah mudah2an..tapi lately nie die da caring ngn aku la..huhu..smlm die tepon pn die hepy jea..da lame die tak wat cmtu..aku yakin ngan die..insyaallah kalu pjg jodoh die akan kotakan kate2 die aku agak..dulu tue kecian gak kat die..tp sbb aku sabar kn..die tenung aku lame sgt waktu aku anta die kat KLIA aritu..die tau aku sedey, tapi die tanak ckp..tue yg die tak layan kn aku sgt tue..banyak kali die ckp " azie..take care tau!! "..huhu..agak nyer die hepy kot aku anta die haritu..tp tanak ckp..cet!!

Chenta hati saya sayang saya..saya pun sayang chenta hati saya..huhuhu..muah2!!

No comments:

Post a Comment