Wednesday, October 20, 2010

ABANG BOTAK

Ramadan telah pergi, syawal menjelma kembali..begitu lama juga lah aku tidak bertemu dengan si dia si jantung hati..apakah dia tidak lagi berkerja disini?? sayu hati ini bila mengenangkan beliau...Mungkin kami tidak dijodohkan untuk bersama..Saban hari ku menunggu, saban renyuk hati dan perasaan ini...Apakan daya..sebagai hamba perlu lah aku menerima akan ketentuan takdir kerana DIA lebih mengetahui segala nya..Mengapa beliau menghilang? Aku sendiri tiada jawapan nya..ingin sahaja aku pergi ke tingkat 9 itu aka company beliau..huhuhu..bertanya kemanakah diri beliau menghilang, tapi malu besar kowt kalu aku nak buat camtu..huhuhu..

Saban hari aku menunggu untuk berjumpe die bagai nak giler..tercarik2 hati aku bile harapan aku tidak dikecapi..dan makin hari makin ramai pula aku berjumpe dengan pekerja di tingkat 9..ingin saje aku tanya "kenal abang botak tak??" tapi mesti lah aku tak wat camtu kan..mano nak lotak air muko den r...huhuhuhu..sabar jea la..aku dah agak putus harap untuk ketemu dengan nyer..munkin inilah yang terbaik untuk aku..agak nyerrr..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment