Wednesday, September 29, 2010

Masihkah ada peluang??

Saban hari aku mengharapkan jumpe abang botak..tapi tidak menjadi kenyataan juga..masih kah ade peluang untuk aku berjumpe dengan nyer?? kini aku makin kerap berjumpe dengan orang di tingkat 9..tercarik2 hati ini untuk bertanya kepada mereka kemanakah abang botak menghilang..dah tukar kerja laen ke orang tua tue?? hurmm..aku pun tak tau n takde jawapan nyer..

Tidak sempat untuk aku berkenal sape dengan beliau..beliau dah pergi meninggalkan ku..adakah hari yang aku nampak dia membawa beg itu hari terakhir die di sini?? begitu banyak persoalan yang tiada jawapannya..abang botak....kat mana kau?? geram terasa hati ini bercampur baur dengan kesedihan..apakan nasib, tiada jodoh bersama nya..nak kene mandi bunga nie..(kekekeke) hanya kata2 hasutan syaitan yang sedang tergolek2 di dalam hati ini..tiada lagi kegembiraan dihatiku setelah pemergiannya..

Oh, abang botak..dimanakah engkau?? masihkah ade peluang untuk aku berjumpe dengan nya?? Ya Allah..engkau berilah kekuatan kepadaku..ingin ku bertemu dengan nya sekali untuk hanya berkata "hai, saya azirah.." kekekeke...=p sambil membuat muke ku yang comel dengan harapan die akan tergoda dan terus bertanya no. telefon ku..hehehehe =) alangkah bahagia nyer jika itu yang berlaku tetapi apakan daya, tak semua yang kite inginkan kite akan dapat kan..

p/s: moral nya.. bersyukur lah kerana Allah nak bagi yang terbaik untuk diriku..=)

No comments:

Post a Comment