Friday, September 3, 2010

e.m.o.t.i.o.n.q.u.a.l.i.t.y

Dua tiga hari yang amat memenatkan..bukan penat badan, tapi penat otak..penat otak nie diperah-perah saban hari untuk memikirkan keputusan yang bakal dibuat..tak tau sama ada keputusan aku ini betul atau tidak..aku seperti telah hilang arah..tak tau apa yang patut aku lakukan..tak tau apa yang aku hendak sebenar nya..aku sayang akan company lift nie tapi apakan daya aku tidak suke akan kerja nya..seseorang pernah cakap kat aku " love your job, don't love your company" hurmm~~ and what the heck that i'm doing right now?? i also not sure..kepala aku serabut memikirkan pasal hal keje aku nie..sangat lah tak best menjadi orang besar..alangkah best nyer kalu aku leh masuk pintu doremon tuk kembali ke zaman kanak-kanak..hikhik..=p

Hari ini aku dapat call dari syarikat kijang..diorang bagitau yang aku tak leh benti keje and contract aku automatic renewal..sangat lah sakit hati..terasa macam nak bom itu tempat..Arrggghhh!!! suke suki die jea tak bagi aku benti..padahal contract aku dah abes..bongok nyer kijang..menyampah..menyampah..menyampah..sakit hati..so, aku down sangat..rase cam nak nangis pun ade, tapi aku tahan jea..tak cakap ngn sesape pon sampai lah petang nie si nenas bertanyakan aku..tanya sama ada aku ok ke tak..terus aku rase macam nak nangis..tak sangka die baik jugak..huhuhuhu =)

He comfort me with his word and I really feel happy with that..At least, takde la aku asyik tertanya-tanya jea kan...and got a lots of motivation words that he gave to me..tah la..walaupun aku susah camni, at least ade gak orang yang pasan akan perasaan aku...BASYA!!!

"hidup nie kadang-kadang menyeronokkan, kadang-kadang amat menyerabutkan, walaupun begitu kite mesti teruskan, itulah namenyer KEHIDUPAN"

No comments:

Post a Comment